Opcions d'inscripció
UF0349 ATENCIÓ AL CLIENT EN EL PROCÉS COMERCIAL
C1: aplicar les tècniques de comunicació comercial en les operacions de compravenda, a través dels diferents canals de comercialització, tenint en compte criteris de qualitat de servei d'atenció al client
C2: efectuar els processos de recollida, canalització i/o resolució de reclamacions, i seguiment de clients en els serveis postvenda.
UF0350 GESTIÓ ADMINISTRATIVA DEL PROCÉS COMERCIAL
C1: confeccionar els documents bàsics de les operacions de compravenda, utilitzant els mitjans informàtics o telemàtics, realitzar els càlculs necessaris i aplicar la legislació mercantil i fiscal vigent.
C2: aplicar mètodes de control d'existències, tenint en compte els principals sistemes de gestió de magatzem i les tipologies de productes i/o serveis, en diferents activitats empresarials.
UF0351 APLICACIONS INFORMÀTIQUES DE LA GESTIÓ COMERCIAL
C1: utilitzar aplicacions informàtiques de gestió comercial, magatzem i/o facturació, registrar la informació i obtenir la documentació requerida en les operacions de compra i venda.
Si encara no tens compte t'has de registrar a la plataforma.
Registra't a la plataformaSi ja tens un compte a la plataforma fes clic en continuar per entrar amb les teves dades.