Inserció laboral, Sensibilització mediambiental i en Igualtat de gènere
Bàsic de Prevenció de riscos laborals
1. Gestió d'arxius, públics i privats
2. Optimització bàsica d'un sistema d'arxiu electrònic
3. Gestió bàsica d'informació en sistemes gestors de bases de dades
- Mòdul d'Ofimàtica MF0233_2: (190 hores)
- UF0319: Sistema operatiu, recerca de la informació: Internet/intranet i correu electrònic (30h)
- UF0320: Aplicacions informàtiques de tractament de textos (30h)
- UF0321: Aplicacions informàtiques de fulls de càlcul (50h)
- UF0322: Aplicacions informàtiques de bases de dades relacionals (50h)
- UF0323: Aplicacions informàtiques per a presentacions gràfiques d’informació (30h)
1. Normativa mercantil i fiscal que regula els instruments financers
2. Confecció i ús de documents de cobrament i pagament en la gestió de tresoreria
3. Mètodes bàsics de control de tresoreria
4. Operacions de càlcul financer i comercial
5. Mitjans i terminis de presentació de la documentació
1. Interpretació de la documentació i de la normativa mercantil i comptable
2. El patrimoni de l'empresa
3. Registres comptables de l'activitat empresarial
4. Comptabilitat de l'IVA en els llibres auxiliars
1. Atenció al client en les operacions de compravenda
2. Comunicació d'informació comercial en els processos de compravenda
3. Adaptació de la comunicació comercial al telemàrqueting
4. Tramitació en els serveis de postvenda
1. Organització i manteniment del lloc de treball i els terminals informàtics en el procés d'enregistrament de dades
2. L'actuació personal i professional en l'entorn de treball de l'activitat d'enregistrament de dades
3. Aplicació de tècniques mecanogràfiques en teclats estesos de terminals informàtics
4. Aplicació de tècniques mecanogràfiques en teclats numèrics de terminals informàtics
5. Utilització de tècniques de correcció i assegurament de resultats
1. Normativa laboral i d'organització de les relacions laborals en l'empresa
2. El contracte de treball
3. Retribució salarial i actuació davant la Seguretat Social
4. Gestió de recursos humans